CAMNI CAP EHH !: episod lima : nilai !!

Wednesday, January 28, 2009

episod lima : nilai !!


part satu : nilai tiga.


part dua : nilai square


part tiga : fynn jamal bercerita tentang kedainya , 
Adam Western yang terletak di Nilai.


part empat : fynn jamal bercerita tentang kehidupan beliau di Nilai. 
dan puisi ekslusif beliau untuk CAMNI CAP EHH!!

terima kasih yang teramat kepada kak fynn kerana memberi tunjuk ajar 
dan kerjasama yang best gila ! 
kak fynn memang terbaikkkk !

*puisi dipotong kerana ingin membiarkan kak fynn 
yang upload video tersebut. tidak mahu ada
dua video di youtube nanti. :)

7 comments:

  1. tak tgk abes pn.
    tgk part 3 & 4 je.
    yg 2 lg tuh pjg sgt. loading lmbt.
    hahahhaha
    pape pn kak fynn torbaaaiiiiieeeeekkkkk!!!
    cmny cap ehh :)

    -lynn

    ReplyDelete
  2. aisey potong btol la puisi Fynn tak abis.
    good work dude(s). tapi aku rasa korang patut buat research cket pasal skrip korang. memang perlu spontan, tapi lebih elok dan terhibur kalau ayat dah disusun awal2. aite?

    ReplyDelete
  3. cameraman bgs la,sape eh?

    -alep

    ReplyDelete
  4. nape aku bagi 5 bintang..?
    1-sebab korang shoot kat NILAI...!!! hahaha..
    2-sebab korang mention name USIM..U aku..hahahaha lagi..
    3-sebab kak fynn best giler..weh..aku salu dowh lepak adam western..mmg best giler foods dia..caya la.. camni cap ehh!!

    ReplyDelete
  5. wah,episod kali yg paling byk improvement..aku ska background music..setiap part vidz memang ader background music yg sempoi..but part 1 yg lagu kedua bt emosi seronok jd jatuh la..but yg kali yg trbek la setakat nie..tambah2 lg korg bt kat Nilai hahaha ader cite pasal Nilai dlm diri ku lalala

    ReplyDelete
  6. perghhhh...x ajak....nk gi nilai jugaksss!! huhuhu..tibe2 jek...nk jumpe kak fynnnnnn!!!!! hiks :D

    ReplyDelete
  7. lupa..lagi..suka lagu hujan fave aku d jadikan background music..camni cap ehh!!

    ReplyDelete